„Ognisty Tron” Rick Riordan

Planowany termin wydania: 7 września 2011

Przeczytaj fragment

Odkąd bogowie starożytnego Egiptu zostali wyzwoleni we współczesnym świecie, Carter Kane i jego siostra Sadie znaleźli się w tarapatach. Jako potomkowie Domu Życia Kane’owie są obdarzeni wyjątkowymi mocami, ale przebiegli bogowie nie dali młodym magom czasu na opanowanie choćby podstawowych umiejętności. A byłyby bardzo potrzebne – ich przerażający nieprzyjaciel, wąż chaosu Apopis rośnie w siłę. Jeśli w ciągu kilku dni nie zdołają zapobiec jego uwolnieniu, nastąpi koniec świata. Innymi słowy: zwykły dzień rodziny Kane’ów.

Aby mieć jakiekolwiek szanse w walce z siłami chaosu, rodzeństwo musi przywrócić do życia boga słońca Ra – to zadanie przekraczające wszystko, czego dokonał jakikolwiek mag. Muszą odnaleźć trzy części Księgi Ra i nauczyć się zawartych w niej zaklęć. Och, nie wspomnieliśmy chyba, że nikt nie wie, gdzie Ra się znajduje.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Książki i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „„Ognisty Tron” Rick Riordan

  1. Kathy pisze:

    Mam pierwszą częśc, jestem w trakcie czytania. Drugiej nie czytałam, ale mam zamiar. Całkiem okej. Lubię powieśąci fantastyczne. Przeczytałam prawie całą serię ,,Percy Jackson…””(bez ostatniego tomu). Filmu nie widziałam, ale bardzo bym chciała. Polecam.

Skomentuj

